22 Ekim 2012 Pazartesi

Android 4.2 nasıl olacak? İşte yenilikleri ve özellikleri

  Hiç yorum yok
Google'un 29 Ekim'de düzenleyeceği etkinlikte tanıtması beklenen ürünlerinden birisi de Android 4.2 işletim sistemi.Android 4.2 işletim sisteminin Key Lime Pie kod adı ile gelmesi bekleniyor.Çok büyük değişiklikler getirmeyeceği düşünülen Android 4.2 işletim sistemi Android 4.1'in devamı niteliğinde olacak.Google'un büyük yenilikleri Android 5.0'a saklayacağını düşünüyorum.



Android 4.2 ile birlikte gelecek yeniliklerden birisi de Gmail uygulaması olacak.Google'un yeni Gmail uygulaması pinch to zoom ve yeni sürükleme hareketleri ile gelecek.


Android 4.2 ile birlikte yeni yada ikinci bir bildirim çubuğu daha gelebilir. Bu yeni bildirim çubuğu ilk bildirim çubuğundan sonra belirip yine aşağıda doğru indirilerek kullanılabilecek İkinci güç bildirim çubuğunda ise güç kontrol panelini görebiliriz.Gelmesi beklenen bu yeni bildirim çubuğundan gelen mesajları erişebileceğiz ve detaylarını okuyabileceğiz.

Android 4.2 işletim sistemi ile birlikte galeri ve kamera uygulamalarının geliştirileceği, daha çok dokunmatik desteği ve sürükleme hareketi bulunacak. Pek çok telefonda bulunan panaroma modu artık Android 4.2 ile resmen desteklenecek.

Yeni çoklu kullanıcı desteği, Android 4.2 ile gelecek. Böylece telefonu farklı kullanıcılarla kullanabilir, farklı ana sayfa dizilimleri karşımıza çıkabilir. Windows benzeri bir şekilde iki ya da daha fazla kullanıcıyla cihazı açabilir, farklı masaüstü şekilleri ve farklı uygulamalar yüklenebilir olacak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder