28 Nisan 2014 Pazartesi

Diamond Digger Saga Bölüm Geçme Hilesi

  Hiç yorum yok
Diamond Digger Saga oyununda pek çok kişi bölümleri geçmekte aşırı zorlanıyor.Zorlanan arkadaşlar için Diamond Digger Saga Bölüm Geçme Hilesi, Bölüm Bitirme Hilesi hazırladım.Bu sayede artık geçemediğiniz bölüm kalmayacak.

Gerekli Program Cheat Engine : TIKLA
Hile Anlatım:
1- Oyunu ve cheat engine’i açıyoruz ve tarayıcımızı seçiyoruz. Örneğin ben firefox ile girdiğim için flashplayerplugin’i seçiyorum 2. sıradaki
2- Şimdi bir bölüme girelim. Hamle sayımızı yazıp aratalım Şimdi 1 hamle harcayıp tekrar aratalım bu sefer Next scan tuşu ile aratıyoruz.
3- Soldaki sonuçların hepsini seçip aşağıya alalım ve hepsinin value değerine çift tıklayıp istediğimiz hamle sayısı ile değiştirelim.
4- Hamle hilemiz tamam aynı işlemi puan içinde uygulayalım. Sıkılıp hamlenizi bitirmek isterseniz alta aldığınız cheat engine hamle kodlarının value değerini 1 yapıp oyunu tamamlayabilirsiniz.
Video Anlatım:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder