23 Nisan 2014 Çarşamba

Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan

  Hiç yorum yok
Rap müziğinin önde gelen ustalarından Sagopa Kajmer, Pesimist Ep 6 Albümü ile hayranlarını sevindirdi. Sagopa Kajmer, her parçasında olduğu gibi yine anlamlı ve akılda sözler ile karşımıza çıkmayı başardı. Ünlü sanatçı Ep 6 Albümü ismini verdiği albümünü 2014 mart ayında Koleranın youtube resmi hesabından ücretsiz olarak paylaştı. Bu albüm içerisinde kuşkusuz çok iyi şarkılardan biri olan Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan parçasını değerli misafirlerimize bu yazımızda sunuyoruz. Sagopa Kajmer, kliplerinde emek harcayıp, güzel uyarlamalar yapan KaraMsar CiZim adlı kanaldan, Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan uyarla klip ile sizleri yalnız bırakıyoruz. İyi Dinlemeler..

Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan
Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan


Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan Şarkı Sözü

Uyanmak zor, uykunu bölmedikçe kurtulus,
Çikisi bulamadigin yol üzeri, gözün kapali yipranis,
Yiprandigini bir tek senin bilmen kivranis,
Agladigini kendin görmen, ruhen yikilis.

Onlar, anlatsan da anlamazlar,
Bir anlam da yüklemezler,
Çildirdigini düsünürler,
O büyük düsünürler.

"Keske konusmasaydim" dersin,
Meger buymus ilk dersin,
Zor is, kolay gelsin.

Elin bosta kaldir, tutmadiklarinda,
Gözün yasta kalir, anlamadiklarinda,
Sesin titrer konusmaya çabaladiginda ardarda.

Oysa kim istemez ki, her gün ilkbahar günü?
Siirler yazmak, izleyip kirmizi gülü.
Akan saatler, beraberinde götürür ömrü,
Kalan saglar senindir, kaybedilenler ölü.

Ben seni gayet iyi de anliyorum, gayet.
Ardimda biraktigim o yollar, buradan gayet net,
Insan bir nefis, bir nefes,
Bir özgür, bir kodes, bir hapis, bir kafes.
Yasa etmeden pes! Kolaysa..

Zor çikar içinden, açilmamis ne kadar kutu varsa,
Yalan dagilir içinden, açilmis ne kadar agiz varsa,
Çil yavrusu gibi dagilir, bildigin ne kadar iyi varsa.

Ilk basta suya kanar gibi kandim,
Sözlerine inandim herkesin kalpten, çok içten.
Bu uykumdan uyanmam zaman aldi,
Uyandim, uykusuzluk basladi aninden, aniden.

Yillar ögretmenim oldu, gerçek zor okuldu.
Kaçtim dersten, derslerden, isterdim uyanmak birden,
Bir kötü kabustan cidden, aniden.
Sahiden.

Bendeki buz söndürüyor agir atesleri,
Yakmaya çalistigim kisa çiralar nemli,
Karaya oturmus geminin tayfasindanim kabaca,
Ruh halim, ejderhaya kafa tutan bir atmaca.

Bu hayat bolca kutulu bulmaca,
Bildigin, cevaplar olur; bilemediginde karmasa,
Dallanip yesermek de var, ve bir de solmaca,
Nefesten kesilmek de var, içinde kosmaca.

Güzel bir sarki buldum, kendimi onunla öldürdüm,
Sonra bir diger sarki duyup, hayata onunla geri de döndüm,
Sonra baska sarkilarla dogdum, onlarla soldum,
Ben Yunus'u sarkilarda buldum, hayatta kaybettim.

Gönlümün cennetine koyduklarim ve cehenneminde yaktiklarim.
Ne çok sey anlatiyor, gözlerine baktiklarim,
Çok sey anlatiyor, gözümden akittiklarim,
Ahmak islatanlarim.

Ilk basta suya kanar gibi kandim,
Sözlerine inandim herkesin kalpten, çok içten.
Bu uykumdan uyanmam zaman aldi,
Uyandim, uykusuzluk basladi aninden, aniden.

Yillar ögretmenim oldu, gerçek zor okuldu.
Kaçtim dersten, derslerden, isterdim uyanmak birden,
Bir kötü kabustan cidden, aniden.
Sahiden.

Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder