22 Nisan 2014 Salı

Ssangyong'un Kralı

  Hiç yorum yok

SsanYong’un ürün gamında bulunan Rexton W 4x4 çekiş sistemi ile de tercih edilebiliyor. 4WD olarak çalışan 4x4 sistemi, Rexton W’nun şehir içi yol şartlarında 4x2 olarak kullanılabilmesine olanak veriyor. Rexton W, 4x4 sürüş gerektiren arazi şartlarında dahi üstün bir performans sergiliyor. Aracın 2000 cc 155 ps dizel motoru, 2000 d/dakikada 360 nm tork üretiyor. Kalkışlardaki sıçrayışı motorun gücünü kanıtlar nitelikte. Direksiyonun sol tarafında kalan bir düğme ile; 2 çekiş (2H), 4 çekiş (4H) ve arazi modu 4 çekiş (4L) modlarını rahatlıkla seçebiliyorsunuz.



Test ettiğimiz Rexton W platinum modelinin ergonomik iç tasarımı oldukça sade ve erişilebilir. Ön konsolda ve cam düğmelerinin etrafında kullanılan ceviz kaplama, konsola zenginlik katmış. Ses sistemi biraz yetersiz. Yeni SUV araçlarda görmeye alışık olduğumuz dokunmatik ekranı yok. Oldukça geniş ve konforlu olan iç mekana sunroofun da eklenmesi ayrı bir ferahlık katıyor.  Rexton W; kendi sınıfında seçenekler arasında 7 kişilik oturma kapasitesi ve konforuyla öne çıkıyor. Geniş iç hacim 2. ve 3. sıra koltukların yatırılması ile 2702 lt.’ye kadar ulaşıyor. Arkadaki 3. sıra koltuklara orta boylarda bir yolcu rahat oturabiliyor fakat arkaya geçerken biraz sıkıntı yaşayabiliyor.
    Rexton’da kullanılan Mercedes şanzımanı haricinde dış görüntüsüyle M serisini andırıyor. Led kullanılan çekik görünümlü farlar ön kısmı daraltırken heybetli görünümü bozmamak adına çamurluk kasları büyük tutulmuş. Ön ve arka gündüz led farları, 18” alaşımlı jantlar, krom kaplı egzos çıkışı dinamik ve estetik görünümü tamamlıyor. Bir SUV araçtan daha büyük ve yüksek olan Rexton’da kapı altı yan basamaklar kullanılarak arazi aracı olma özelliklerinden biri daha tamamlanmış.


Rexton W’nun, yüksek yanaklı lastikleri ve yumuşak süspansiyonlar sayesinde sürüş konforu üst seviyede. Bozuk zeminlerde darbeyi kolay emiyor fakat yumuşak süspansiyonlardan dolayı virajlarda hafif bir savrulma olabiliyor. Araç yüksek ve süspansiyon sistemi yumuşak olduğundan bu normal karşılanabilir. Yokuş iniş asistanı sayesinde eğimli yollarda, arazi şartlarında veya karlı yollarda kolay ve güvenli bir sürüş sağlanıyor. Ayrıca güvenlik açısından; ESP (elektronik denge programı), ARP (devrilmeyi önleme sistemi), HDC (yokuş iniş sistemi), FTCS (anti patinaj sistemi), HBA (fren destek sistemi) gibi sistemler Rexton W’da standart özellikler içinde yer alıyor.


Teknik Özellikler
Motor    
Silindir hacmi (cc): 1998
Çap x Strok (mm): 86.2 x 85.6
güç (ps/dev/dak): 155/3400~4000
tork(Nm/dev/dak): 360/1500~2800
Silindir adedi: 4
Supap mekanizması: DOHC
ÖLÇÜLER            
Uzunluk (mm): 4,755
Genişlik (mm): 1,900
Yükseklik (mm): 1,840    
Dingil mesafesi (mm): 2,835
İz Genişliği (mm): 1,570
Askı mesafesi (mm): 885 / 1,035
yerden yüksekliği (mm): 250 / 260
Minimum dönüş yarıçapı (m): 5,7
PERFORMANS
Maksimum hız (km/h): 175
TÜKETİM
CO2 (g/km): 206
Şehir içi (litre/100km): 9,9
Şehir dışı (litre/100km): 6,7
Karışık (litre/100km)    7,8
DİĞER ÖZELLİKLER
Boş ağırlık (kg): 1985~2053
Oturma kapasitesi: 7
Yakıt deposu (litre): 78


Kaynak : zaman.com.tr




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder