28 Nisan 2014 Pazartesi

Stick Run Ayakkabı Hilesi

  Hiç yorum yok
Facebookta benimde severek oynadığım bir oyun çöp adam olduğuna bakmayın eğlenceli bir oyun Stick Run, çok aranan bir hile hazırladım çok beğeneceksiniz.Stick Run Shoes Hilesi, Ayakkabı Hilesi ben yaptım sizde yapın çok kolay yapılışı altta talimatları takip edin!

Gerekli Site : Tıkla
Hile Anlatım:
1- Stick Run’ u açalım
2- Size vereceğim siteye girin
3- “Access Token Link” yazısına tıklayın
4-”Erişim anahtarı al” diyin
5- “user_games_activity” i işaretleyin
6- “Get Access Token” e tıklayın
7- Erişim anahtarını kopyalayın
8- Siteye Girin
9- Erişim anahtarını “Access Token” bölümüne yapıştırın
10- “Wear İtem” diyin
11- Yukarda verilen shoes (ayakkabı)’lardan biri gelicektir ve yes diyin !
12- Oyunumuzu Yenileyelim
13- Envantere Girelim
Video Anlatım:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder